reklama

Na prvý pohľad

Zdvihol pohľad. Jeho krásne modré oči sa na mňa upreli. Ten pohľad spôsobil, že som zabudla, čo som v tej chvíli hľadala v kabelke. Premeral si ma a ja som sa usmiala. Otočila som hlavu smerom k oknu a zbadala som ho aj v odraze. Ešte stále sa na mňa pozeral. Vlak sa pohol a ohlásil ďalšiu stanicu. Ktovie, možno že on tiež cestuje tam, kam ja...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Pomrvila som sa na sedadle a zívla som. Mala som za sebou náročný deň. Na nepríjemnosti som už však nemyslela. Iba na tie oči... Také som u iných jemu podobných ešte nevidela. Mal aj on náročný deň? Vyzerá unavene. Sklopil zrak a teraz obzeral podlahu v kupé. Akoby skúmal, kto tu sedel pred nami.

Neviem odhadnúť, koľko má rokov, ale asi bude mladší než ten, čo prišiel s ním. Chlapík len ticho sedí vedľa neho, vôbec sa mu neprihovorí. Možno čaká, že debatu začnem ja. Ale o čom sa baviť? Hlavou mi nevíri nič iné, len jeho krásny pohľad. Ako sa asi díva na svet takými očami? A koľko toho už videli? Videli krásu, prejav lásky? Azda len nie utrpenie... nie, to nie, veď nevyzerá nespokojne. Naopak, je dobre stavaný, má mocné telo a je plný sily. Aj keď je teraz unavený...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vlak spomalil a on sa zahľadel na svojho kamaráta. Vymenili si veľavravné pohľady. Rozumeli si aj bez slov, videla som, ako medzi sebou komunikujú očami. Chlapík sa usmial. A on si spokojne opäť podoprel hlavu.

Zastali sme na železničnej stanici a ja som musela vystúpiť. Oni zostali sedieť, cestovali ďalej. Chlapík a jeho najlepší priateľ. Sibírsky husky s tými najkrajšími psími očami na svete... :-)

Paula Beinsteinová

Paula Beinsteinová

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ráno vstanem a viem, že nastala ďalšia kapitola v mojom živote. Ďalší deň, ktorý mi mnoho prinesie. Ak sa tak stane, píšem. Inšpirujú ma ľudia okolo, bezstarostný svet detí, veselý pes či nahnevaný sused. A keď nepíšem? Čítam, spievam, žijem, dýcham, tvorím handmade vecičky... a vnímam svet okolo seba, o ktorom neskôr zas čosi napíšem.. :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu