reklama

Zlodej

Stratili ste niečo? Možno vám to ukradli. A možno to ukradol aj ten, o kom by ste to nepovedali - najlepší priateľ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Určite sa to už (neraz) stalo aj vám: len pred chvíľou ste čosi držali v ruke a odrazu ste to ani za ten svet nemohli nájsť. Prehľadáte všetko a nakoniec vynervovaní a vynadávaní aj tak zalomíte prázdnymi rukami. Napokon stratenú vec úplne náhodou nájdete na mieste, kde by ste ju asi nikdy nehľadali, pretože ste presvedčení, že by ste ju tam nepoložili.

Ak máte psa (alebo sa ho z akýchkoľvek nevysvetliteľných príčin rozhodnete v budúcnosti zaobstarať), dám vám radu: skúste si uľahčiť spomínanú hľadačku tým, že ako prvý zo všetkého prezriete pelech vášho štvornohého (ne)priateľa. Prečo? Váš pes síce nemusí byť kleptoman, ale verte mi, že si s obľubou bude zhromažďovať tie najnezvyčajnejšie veci. Áno, vaše veci.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Cindy bola šťastím bez seba, keď mi pri vešaní prádla spadol štipec. Vrhla sa naň rýchlosťou svetla a víťazoslávne si ho v papuli odniesla "domov" na svoje miesto. Načo jej bude štipec? To asi netušila ani ona, ale skrátka, musela ho mať! Nehovoriac o tom, ak niektorému z členov rodiny spadol na zem kúsok jedla. V tom prípade však Cindy svoju korisť na miesto neodniesla, ale ju okamžite zožrala.

Mnoho psov kradne majiteľom topánky, čo však, chvalabohu, o tom našom chlpáčovi nikdy neplatilo. Zato ale kradla svojim malým ľudským súrodencom plyšové hračky a s najväčšou radosťou ich podrobila kompletnej pitve priamo na koberci v chodbe. Z úbohého plyšáka zostala iba látka, celé vnútro bolo porozhadzované kade-tade po byte.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na prechádzke si v papuli odniesla veľký kameň a vôbec jej neprekážalo, že tak chlapcom, ktorí vonku hrali futbal, zničila vytvorenú bránku. Kradla orechy z košíka a chrúmala plátky chleba, ktoré sme vyradili, aby sa vysušili. Nestihli to, Cindy si tie hrianky dopriala na večeru a po celej kuchyni rozvírila odrobinky. Pri vysávaní bytu som jej pod pelechom našla hraciu kartu - a dokonca rovno eso! Na návšteve kradla bratovmu vlčiakovi Jerrymu granule z jeho misky, morčatám kúsky mrkvy a uhorky, sesternici zožrala starostlivo nazbieranú kyticu lúčnych kvetov. Malé dievčatko podišlo k nášmu psovi, aby ho pohladkalo. Cindy si to však vysvetlila po svojom. Dieťa sa ani nenazdalo a z lekvárnika v ruke mu zostala iba obhlodaná odmocnina, zatiaľ čo vinník si osladil život a veselo prežúval, mávajúc chvostom na všetky strany. Veru tak, Cindy väčšinou kradla z pažravosti. A nie vždy pritom išlo iba o jedlo. Raz mi počas chvíľky nepozornosti odpila víno z pohára. Bola som taká zaskočená, že som sa nezmohla na slovo a len som sa pozerala, ako sa jazyk môjho psa premáva po pohári a víno mizne a mizne a mizne. Cindy mala na v ten rok na Silvestra veselšiu náladu ako ja!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Myslím si, že keby to bolo v jej moci, Cindy by ukradla otcovi aj doklady a kľúče od auta a premávala by sa po meste jedna radosť (nenormálne totiž zbožňuje cestu autom). Je to veru riadna zlodejka. Zlatý retriever je už raz taký, kradne, čo sa dá. Ale z jednej veci mám predsa len radosť aj ja. Takmer vždy to bola práve Cindy, kto mi „ukradol" aj všetky starosti a problémy a mne sa hneď ten svet zdal krajší :-)

Paula Beinsteinová

Paula Beinsteinová

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ráno vstanem a viem, že nastala ďalšia kapitola v mojom živote. Ďalší deň, ktorý mi mnoho prinesie. Ak sa tak stane, píšem. Inšpirujú ma ľudia okolo, bezstarostný svet detí, veselý pes či nahnevaný sused. A keď nepíšem? Čítam, spievam, žijem, dýcham, tvorím handmade vecičky... a vnímam svet okolo seba, o ktorom neskôr zas čosi napíšem.. :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu