reklama

Sila s veľkým "L"

Keď chceš objaviť silu, nemusíš ísť ďaleko. Stačí nazrieť do vlastného srdca...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Žil raz jeden muž. Bol známy tým, že sa nebál. Nikdy nikoho. Všetci za nim chodili a žalovali mu svoje problémy. Vedeli, že on ich pred zlom ochráni. Jeho odvahu mu závideli mnohí. Poznali jeho statočnosť, o ktorej vypovedali mohutne svaly, ale aj historky, ktoré im rozprával. Každý deň nimi ohúril cely dav. 

V dedine žila aj jedna žena. Najkrajšia zo všetkých a veľmi dobrá. Pre každého mala milé slovo a jej ruky boli vždy ochotné pomáhať. Nejeden muž sa uchádzal o jej priazeň. Cela dedina sa divila, že Statočný na ňu nikdy nepozrel. Ostatní chlapi sa mohli pretrhnúť, iba on stal v úzadí, keď šla krásavica okolo. Keď sa po rokoch dozvedela, že ju predsa tajne ľúbil, opýtala sa ho : Prečo si mi to nikdy nepovedal?
Na jej prekvapenie odvetil: Bál som sa, že ma odmietneš...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Najväčšia moc nie je ukrytá v tvrdých pästiach. Je to láska, pred ktorou sa všetky sily skláňajú... :-)

Paula Beinsteinová

Paula Beinsteinová

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ráno vstanem a viem, že nastala ďalšia kapitola v mojom živote. Ďalší deň, ktorý mi mnoho prinesie. Ak sa tak stane, píšem. Inšpirujú ma ľudia okolo, bezstarostný svet detí, veselý pes či nahnevaný sused. A keď nepíšem? Čítam, spievam, žijem, dýcham, tvorím handmade vecičky... a vnímam svet okolo seba, o ktorom neskôr zas čosi napíšem.. :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu